1617950628537

Walidacja w praniu, na wesoło

Sprytny inżynier ma zawsze ze sobą plik trytytek, nawet w górach. One uratowały mi dzień...

🤓 
One uratowały mi dzień, bo podczas podejścia zgubiłem klamrę od buta narciarskiego.
🥾Z kilku opasek zrobiłem dwie.
📈 Test przy 65 km/h w peaku, na odcinku 6 km i obciążeniu 60 kg wykazał, że obydwie „zaciskowe klamry” otrzymały pozytywny wynik.
Walidacja zakończona, można seryjnie 🏭 produkować alternatywny wariant zapinania buta 🤣.
💰 Aby zredukować koszty możliwa by była optymalizacja do pojedynczego zapięcia.
Jednak ze względu ryzyka (zdrowie jest najważniejsze 🖤), następnym razem pozostałbym przy opcji przewymiarowanej.
🐒Ps. Dzięki temu, że jestem trochę uparty to udało mi się wrócić po moich śladach i odnalazłem oryginalną klamrę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

noisehacking
hałas
Paweł Niedermaier

Noisehacking to moje hasło

Wymyślając hasło „Noisehacking” nawiązywałem do określenia Biohacking’u. Biohacking i noisehacking to dwa różne podejścia do optymalizacji naszego życia w różnych dziedzinach. Hasło świetnie podsumowuje też rodzaj niektórych features w muzyce w appce do medytacji i rozwoju Focusly, nad którymi pracowałem.

Czytaj więcej »
rozwój
Paweł Niedermaier

Zimowa działalność górska, a rozwój w biznesie, część 2

1. Od pewnego momentu w życiu stałem się praktycznym minimalistą. Przed tym etapem starałem się robić to, co jest konieczne plus zapas na wszelki wypadek. 2. Sportowa wyprawa sama w sobie jest już celem. 3. Ryzyko w biznesie i sporcie, w zależności od dyscypliny, jest znaczące i występuje zawsze.

Czytaj więcej »
OPEL AKUSTYKA
rozwój produktu
Paweł Niedermaier

Designed in Rzeszów, Made in Germany

Biznes automotive wygląda tak, że w Niemcy mają badania i rozwój produktów, a w Polsce te produkty są wytwarzane. W tym wpisie opisuję ciekawy przykład pokazujący odwrotny trend w motoryzacji. Polskie nie oznacza, że jest gorsze…

Czytaj więcej »
drgania
Paweł Niedermaier

Ach ta motoryzacja…

Poddostawca-Tier2, dostawca-Tier1 i w końcu OEM. Będąc na studiach, marzyłem, żeby zostać inżynierem, który rozwija samochody. Droga do tego celu była zawiła. Od jakiegoś czasu pracuję przy samochodach i niebawem premiera tych samochodów w Polsce!

Czytaj więcej »