Dopiero 3 lata po studiach zaczepiłem się w motoryzacji. Trafiłem do poddostawcy i robiłem silniczki elektryczne, do szyberdachów i innych systemów w autach.
Kolejnym etapem w rozwoju mojej kariery inżyniera wibroakustyki były turbosprężarki. Te podzespoły to już bezpośredni dostawca komponentów do producentów samochodów. To był wyższy poziom technologiczny, dużo wyzwań w zakresie badania i rozwoju wibroakustyki. 7 lat to spory czas, żeby zbudować laboratorium, opracować metody, testy prowadzące do poprawy jakości akustyki turbosprężarek.
Kolejne 4 lata to rozwój mojej marki – Inzyniera Wibroakustyki ( NVH Engineer). To cała gama projektów w różnych branżach. W większości było to IT, praca nad dwoma apkami i jednym programem. Były też generatory prądu, szyberdachy, sklep z bielizną e-commerce, duży projekt gastronomiczny, pompy ciepła, wentylatory i rekuperatory i inne.
W 2024 pojawiła się wisienka-to dosłownie i w przenośni. Chery Automobile to chiński OEM. Robię to, na co miałem od dawna ochotę. Testuję i optymalizuję wibroakustykę w samochodach. Razem z kolegami i koleżanki z Chery Europe, wprowadzamy na rynek europejski chińskie marki.
Omoda 5 będzie debiutować w Polsce w maju, a Jaecoo 7 będzie niebawem po Omodzie.