IMG_20170804_103725

Jako inżynier wibroakustyki przetestowałem co najmniej 21 samochodów

Miałem okazję przetestować akustykę wielu różnych samochodów, w różnych fazach rozwoju. Niektóre były pierwszymi prototypami, a inne seryjne.

Obliczyłem że przetestowałem całkiem sporo samochodów pod kątem wibroakustyki.

Jeśli dodam do tego kilka różnych warianty silników, zrobi się całkiem ciekawa lista.

Testowałem na drogach publicznych i na torach testowych przy centrach badawczo rozwojowych producentów samochodów. Auta nie miały lekko, bo niektóre cykle wymagały żyłowania silnika….

  1. Audi a6,
  2. Peugeot partner,
  3. Ford focus,
  4. Ford mondeo,
  5. Opel insignia,
  6. Opel astra,
  7. Opel corsa,
  8. Jeep wrangler,
  9. Jeep grand cherokee
  10. Jeep cherokee,
  11. Jeep renegade,
  12. Fiat 500,
  13. Fiat 500L,
  14. Fiat Panda,
  15. Landrover discovery,
  16. Range Rover evoque,
  17. Range Rover velar,
  18. Jaguar xe,
  19. Jaguar xf,
  20. Jaguar f pace,
  21. Citroën DS4.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

ogólne
Paweł Niedermaier

Polubiłem wystąpienia publiczne

W 2022 roku miałem 5 wystąpień publicznych. Kiedyś jak pracowałem w korporacji lubiłem szkolić i pokazywać swoje prezeki klientom. Moja prezentacje były techniczne, czasem bardzo długie. Nigdy nie miałem okazji przygotować prezentacji w formie startupowego pitchu, produktowej, sprzedażowej, marketingowej, do produktu, którego jeszcze nie ma oraz wystąpić przed dużą grupą ludzi.

Czytaj więcej »
ogólne
Paweł Niedermaier

Witam na moim blogu!

Postanowiłem, że będę się z Wami dzielić swoją wiedzą o akustyce i wibracjach. Będzie dużo ciekawostek i nowinek technicznych odnośnie do pomiarów, metodologii czy programowania baz danych. Przygotuję też kilka nagrań wideo.

Czytaj więcej »
rozwój
Paweł Niedermaier

Zimowa działalność górska, a rozwój w biznesie, część 2

1. Od pewnego momentu w życiu stałem się praktycznym minimalistą. Przed tym etapem starałem się robić to, co jest konieczne plus zapas na wszelki wypadek. 2. Sportowa wyprawa sama w sobie jest już celem. 3. Ryzyko w biznesie i sporcie, w zależności od dyscypliny, jest znaczące i występuje zawsze.

Czytaj więcej »