One uratowały mi dzień, bo podczas podejścia zgubiłem klamrę od buta narciarskiego.Z kilku opasek zrobiłem dwie.
Test przy 65 km/h w peaku, na odcinku 6 km i obciążeniu 60 kg wykazał, że obydwie „zaciskowe klamry” otrzymały pozytywny wynik.
Walidacja zakończona, można seryjnie produkować alternatywny wariant zapinania buta
.
Aby zredukować koszty możliwa by była optymalizacja do pojedynczego zapięcia.
Jednak ze względu ryzyka (zdrowie jest najważniejsze ), następnym razem pozostałbym przy opcji przewymiarowanej.
Ps. Dzięki temu, że jestem trochę uparty to udało mi się wrócić po moich śladach i odnalazłem oryginalną klamrę.

rozwój produktu
Designed in Rzeszów, Made in Germany
Biznes automotive wygląda tak, że w Niemcy mają badania i rozwój produktów, a w Polsce te produkty są wytwarzane. W tym wpisie opisuję ciekawy przykład pokazujący odwrotny trend w motoryzacji. Polskie nie oznacza, że jest gorsze…